2 september 2013

Trött kille ♥

Det har varit en..rätt jobbig dag.
Ingen vila.

Först vaknar rackarungen klockan tre!!! :/
Sen har han under hela dagen bara sovit max entimmes pass. För nån som brukar sova en tre timmar i stöten så fick jag mig en skapligt övertrött kille att lägga på kvällen. .

Men vi var iväg på promenad en timme drygt. Jag har också gjort Olgas coreträning så september börjar bra och nu vill jag se resultat.
Maken började i slutet av förra veckan att räkna kalorier (han åt andra hållet än jag- så han äter tillräckligt mycket), så jag hoppade på jag också.
Det är ju lätt att säga att man ska äta bättre men räknar jag kalorier och så, har jag full koll plus den där sparken i baken jag behöver. .
Blir nog bra.

Imorgon styrketräning. Längtar. Snart får jag plita ihop nytt schema :)

Inga kommentarer: