3 augusti 2013

Hua...

Fick en smärre chock idag.. Usch.
Vi flydde värmen och åkte iväg och shoppade lite. Där hittade jag badkläder till halva reapriset. Eftersom vi i oktober tänkt börja med babysim så måste jag ju ha badkläder där brösten får plats ;)
Hittade denna snygga ;)
Och visst framsidan ser helt okej ut, men i omklädningshytten kom den stora hemska chocken!!!

Min baksida, alltså min rygg...ja det går inte att beskriva.
Sådär tänker jag inte acceptera att jag ser ut. Fy fan.
Nu blir det skärpning på riktigt. Var jag inte motiverad innan, så nu fick jag mig en riktig spark i arslet!
Nu har jag mannen hemma på efterlängtad semester i en månad och det blir betydligt lättare att lägga upp träningen. Ska också se hur det känns att springa och ev tjuvstarta lite redan nu.
Nej. Usch. Höll på att börja grina där, blir nästan tårögd nu när jag tänker på det.

(Bild tagen med iPad därav dålig kvalitet)

Inga kommentarer: