15 juli 2013

Slow day..

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt alls. . Jag måste laga lite mat ikväll men annars blir det bara slappa.

Jag lekte lite fotograf med en uppsättning av kläderna jag är rädd att han kommer att växa ur innan han använder dem. För nu är det så varmt och oftast har han bara blöja på sig.

Är riktigt nöjd med förra veckans träning. Blev en hel del promenader. Lite hemmaträning för bålen samt spinning, body balance och step! :)
Riktigt skönt att köra igång med pass igen.
Steppen igår gick över förväntan och jag längtar tills jag kan köra fullt ut!

Har insett denna vecka när vi bara haft en bil (knas med batteriet) att det är guld värt att åka till gymmet ensam. Så jag kommer att - ja träna när maken inte tränar, men sen några pass kan jag köra även när han har tränat. Då gymmet är öppet till nio hinner jag åka och träna efter att Liam somnat. Han somnar alltid mellan sex och sju så gott om tid!

Känns bra. För nu måste det hända saker. Usch. Stod framför spegeln igår på passet och det är hemskt att se. . Det är inte jag liksom. Men det kommer.
:)

Skickat från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: