13 juli 2012

Fredag

Och en vecka av semestern är klar. Den har både gått fort och lagom långsamt. Jag har hunnit med massor. Storstädat för fullt och kunde nästan bocka av alla saker jag hade på listan :)

Nu har även sambon semester. Han lurade mig imorse och åkte iväg till jobbet för att snart vara tillbaka- han hade köpt frukost och gick på semester igår.
Så idag har vi slappat.
Blev en vända i häcken och rensade ogräs. Det går rätt fort men det är för jäkla tråkigt.

Sen semesterns första grillning. Jättegott.

Och nu sitter jag på gymmet och väntar på sambon som steker i solariet. Stackarn har nästan ingen färg alls. Och sommar verkar vi ju inte få nån.
Är i alla fall nöjd med veckans träning. Blev hittills fyra pass. Det blev tre pass med styrka och det är väl lite väl mycket (vill ju fortfarande tappa lite mer) men men. Jag blir stark :)
Sen hoppas jag på ett Step-pass på söndag. Om ingenting sätter käppar i det hjulet.

Annars tänker vi njuta av semestern. Vara tillsammans och mysa. Äta extra gott då och då och köra på med träningen. Blir kanske inte lika mycket som vanligt men ändock ska vi träna.

Ha en trevlig helg mina vänner. Ät.gott, träna hårt och njut så fort solen visar sig ;)

Skickad från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: