20 mars 2012

PIM

Jag går en kurs som alla andra som jobbar inom barnomsorgen i kommunen, PIM - praktisk IT- och mediekompetens. Det är obligatoriskt att göra examination 1-3, och sen finns 4 och 5 som valfritt. Jag med rätt mycket datavana slängde ihop 1-3 rätt snabbt och siktar på att klara allt. Det är ju alltid roligt att göra något nytt, kanske lära sig lite grann och att klara allt.

Idag fick jag reda på att jag var godkänd på fyran. Och kommentarerna gjorde att jag nästan rodnade...



Imponerande! Du har läst uppgiften och klarat alla delar med bravur! Grattis till din fjärde PIM-stjärna! Här följer några kommentarer till ditt arbete.

Mycket intressant och relevant enkät eftersom du just arbetar på en förskola där ni vistas mycket ute i naturen. Allt känns genomtänkt och strukturerat. Din sammanställning är enkel och funktionell. Samma sak gäller för diagrammen.

Radioprogrammets innehåll håller måttet. Du talar lugnt och tydligt och personen du intervjuar talar också med klar stämma. Det är lätt att följa med i intervjun och de små uppehåll som blir förstärker bara intervjun och man får tid att tänka efter vad som sagts. Ljudkvalitén är mycket bra. Du har fått med alla delar på ditt omslag, dessutom var det riktigt snyggt!


Sammanfattningsvis: Ett fantastiskt bra jobb!
Grattis än en gång!



HIHI.... såå roligt att jag var tvungen att dela med mig...

1 kommentar:

Yris sa...

GRATTIS till din fjärde PIM-stjärna.

Förstår att det kändes oerhört bra med sådant beröm, det var du verkligen värd!

Kramar