16 mars 2012

Okej här kommer det

Jag har ju känt mig rätt nere och uppgiven för att kost och träning inte ger något resultat...
Så jag tog en väns rekommendation och bokade tid hos en PT- personlig tränare.

Där var jag idag. Var spänd hela dagen på vad hon skulle ha att säga. Hon hade tidigare i veckan fått exempel på min kost.

Och det var goda nyheter.
Inga konstigheter så hon. Jag äter för lite.
För LITE!!! Jisses... Haha... Tillåt mig att skratta!
"Du ska inte väga dig, du ska inte räkna kalorier. Ät ordentligt och träna på." Underbart.
Det kommer självklart att bli en ändring i själva kosten för den kunde bli bättre- jag ska äta mat som gör rätt för mig- så jag orkar träna och mat för mina muskler.
Låter ju toppen. För det här med att räkna kalorier är verkligen trixigt.. Så det ska bli skönt att få äta!!
Och jag längtar verkligen efter att få se vad hon skriver att jag ska äta... Kul!!

Den andra stora förändringen som är lite svår är att jag måste träna morgon och kväll... Hua.. Blir tidiga morgnar.. Men det är det ju värt- man får ingenting gratis. Måste ju kämpa lite också.

Så jag känner mig riktigt positiv just nu och laddad till max!! Nu jäklar!

Till sommaren och bröllopet jag ska gå på ska jag fasiken vara i form!!

Just det- det som var roligast med att träffa henne var att hon sa att det syntes att jag tränade... Hihi... Kul!

Skickat från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: