1 mars 2012

Jäkla..

Jag är så jävla KASS!!
Det tog tre dagar sen slarvar jag med den faktiskt felfria kosten IGEN..
Började imorse då jag tog en smörgås till frukosten (vilken varken behövdes eller var med i budgeten). Den var så god att jag tog en till... SUCK!!!
Till lunch var det soppa och till det fick vi nybakat bröd...mums..
Där blev det tre eller fyra tjocka bitar.. Usch... Sitter efteråt och har nästan ont i magen, den är jättefull och jag känner VARFÖR?!?!
Väl hemma funderar jag över att svälta resten av dagen för att inte överstiga budget.
Och tro mig jag funderade i flera timmar.. Till slut blev det mer ett experiment..
Jag har vägt mig varje dag med VÄLDIGT bra resultat. Så det kan vara nyttigt att se vad en dags slarv (men långt ifrån överäta) verkligen resulterar i.
Spännande..eller nått! :)

Har plötsligt inget sug alls efter träningen.. Har inte tränat alls förutom den där korta löpningen.
Känner mig trött. Seg. Orkeslös.
Dessutom när det är så fint väder vill man ju bara vara hemma.
Älskar vårt hem!

Skickat från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: