23 februari 2012

Prinsessa!!

Underbart roligt att få höra att Viktoria och Daniel fått sin lilla prinsessa!
Grattis grattis!
Blev lite rörd faktiskt när jag hörde talet från Daniel imorse på radion.



Jaha, jag är frisk igen och tillbaka på jobbet.. Eller nja..
Jag jobbar hemifrån idag. Vilket känns jäkligt lyxigt som förskollärare.
Men det är så att alla ska gå en slags mediakurs och då passar vi på med färre barn nu på sportlovet att få lite gjort.

Två veckor utan träning börjar tryta på samvetet.. Usch..
Och varje dag tänker jag att jag verkligen inte vill se ut så här.
MEN VART ÄR KARAKTÄREN!!???
Fattar inte.. Jag tycker ärligt inte att godis, snacks och allt det där onyttiga är så gott som man inbillar sig innan man stoppar i sig det (börjar bli gammal?!), men ändå blir det som att "för att man alltid gjort det och det alltid smakat gott" så går det av bara farten. USCH!
Äter hellre mat, och unnar mig något extra i den vägen. ÄCKLIGT med socker! Faktiskt!
Men inte hjälper väl det.

Aja, ska väl försöka när jag hoppar på träningen igen nästa vecka att bara försöka springa så mycket jag bara kan och hoppas jag hittar karaktären och disciplinen någonstans på vägen.. Vettefan..
Blir juh liksom också så otacksamt när man under en helg med kanske en god smörgås till frukost men inte så mycket mer galet i kostväg lyckas lägga på sig massa hg iaf! Jag har grymt svårt att gå ner i vikt och det blir frustrerande. Men men..
Bara att fortsätta att kämpa.
För så fort jag tappat mina kg så är det underhållning som gäller - vilket innebär MER TID TILL STYRKETRÄNING! Ohhh... jag längtar!!

Ha det gött! :)

Inga kommentarer: