3 februari 2012

...Loser...



Kollar på Biggest Loser och önskar så att man kan få åka på nåt slags bootcamp för att bli fit... Vill vara i form NU!!

Har insett när jag ser på dessa program att jag måste träna hårdare på gymmet. Hålla på och mesa så där.. Jag menar- kan killen på över 300/400 pounds springa korta stunder i 15km/h på bandet så kan jag!
Så jag ska knåpa ihop nytt schema till gymmet och löpningen kommer innebära maxfart så länge som möjligt för att sen vila för att sen gå på det igen.
Borde funka.

Jag måste tänka om och köra hårdare. Ligger grymt efter i det tänkta viktnedgångsschemat.
Det dumma är att jag har mig själv att skylla på.
Sköter kosten felfritt på jobbet men på nått sätt släpper allt när jag kommer hem. Jag är GRYMT trött och sugen på ALLT!... Men jag ska motivera och sätta mig in i det mentalt under hela helgen och tokköra nästa vecka.

Får se hur länge det funkar..
Verkar ha ett sånt där gyllene nummer på vågen just nu som är omöjligt att komma förbi. Måste försöka övervinna detta hinder.

Hejja mig!! ;)

Inga kommentarer: