9 februari 2012

Dagens träning

Håller jag faktiskt fortfarande på med. Har lyssnat på Body Radio och har då telefonen med mig aå jag passar på att blogga lite...

Fyra dagars träning och allting har jag gjort utan att fuska- trots det faktum att kondition inte alls är så roligt som styrketräning och då jag nu kör mellan 40-60 min kondis på VARJE pass blir det segt.. Men jag kör på. För man måste ju slita lite för att få resultat.

Sen kan jag erkänna att trots att kosten varit grymt bra så har den inte varit felfri.. (Igår blev det en semla)... Men det funkar nog ändå- men den var inte så god så jag vet inte om det var värt det.

Längtar till det goda mjuka brödet jag ska unna mig till frukost på lördag- med salami på!!
För att inte tala om fruktsalladen med kiwi, äpple, päron, banan och mango. Och en klick vaniljkesella på.
Blir bra det.

14 min kvar på sista promenaden sen lite rygg-gymnastik så jag blir stark och fri från det onda sen är det bland det bästa på hela veckan- min egen spa tid.
Med inpackning i håret lägger jag mig i bastun och bara myser.
(Förra veckan somnade jag i 20min..)

Sent from Yahoo! Mail on Android

Inga kommentarer: