25 oktober 2011

Tid!!

Jag vill göra allt. Jag vill syssla med massa hobbys, ha ett alltid städat hem och hemlagad mat.
... Tyvärr finns juh inte tiden för allt... Jag menar- bara att jobba heltid och träna en fem/sex dagar i veckan- bara där är tiden slut.
Jag vill hinna med att städa varje dag så sambon slipper bli trött på mina grejer som ligger överallt, jag vill hinna ta hand om den rena tvätten som hamnar i den växande högen på gästsängen, jag vill pyssla mer och jag vill hinna med distanskursen jag läser. Jag vill hinna pyssla i trädgården och få den tipp-topp fin. Jag vill också ha tid över att göra roliga material och planera till mina småttingar så att de lär sig massor och jag har roligt på jobbet. Jag vill ha tid att se på film tillsammans med sambon- utan att slutkörd somna mitt i...
Någonstans gäller det att balansera, vissa saker är mer prioriterade och andra mindre. Så är det.
Men detta är min önskelista till tomten- mer tid! ;)

Sent from Yahoo! Mail on Android

Inga kommentarer: