6 oktober 2011

Lite bitter..

Det är ganska surt att gå omkring en längre period och vara lite halvsjuk.. Inte så man måste sjukskriva sig eller så men heller inte helt på topp.
För en som nästan bara kör kondition med målet att gå ner i vikt är detta nog det värsta som kan hända. Jag orkar juh inte. Det finns ingen energi att ge på det som får mina älskade kilon att försvinna- för att inte tala om att det faktiskt är rent farligt att ex springa när man har ex ont i halsen... Jag gör så gott jag kan men vet också att det inte riktigt räcker.. Julen närmar sig. Jag har elva veckor på mig. Då ska jag vara klar. Det innebär att jag ska tappa sju hg per vecka - blir svårt när jag inte kan springa...

Får vila upp mig i helgen och hoppas på bättre tider nästa vecka!


Sent from Yahoo! Mail on Android

Inga kommentarer: