29 januari 2010

PANIK!!!!

Jag har nyligen sprungit runt och verkligen haft panik.
Jag ringde min mamma under dagen och undrade ifall hon snällt ville skjutsa mig till apoteket då jag inte orkade gå. Självklart ville hon det.
Vi åkte och fixade allt och när vi sen skulle åka hem märkte jag att mobilen var borta!! Och jag kan inte beskriva känslan. Hemskt. Min nya mobil. Som jag IGÅR betalade. Helt sjukt. Vi åkte tillbaka överallt och tittade och ringde och ringde men ingen lycka.
Tillslut blev klockan så mycket att jag var tvungen att hämta sambon vid tåget som skulle klippa sig, panik där också, som säger - Har du tagit ut pengar? Nej, men det får du väl tala om! - Ja, men jag messa det. JA MEN FÖR I HELVETE - jag har ju blivit av med mobilen då blir det jävligt svårt. Haha.. två stycken tokstressade människor, blir bara fel då. Allt löste sig iaf! Mamma åkte medans jag letade hemma till första stället vi var på och där låg den på parkeringen. Jävla flax. Inget annat.

Idag har jag mått riktigt dåligt och inte orkat annat än att typ glo på tv och sovit väldigt mycket. Dock satt jag och gjorde klart en av mina sagor, storyn är klar och skisser på bilderna så det är bara att göra bilderna ordentliga så! Såå roligt har jag!!

Ikväll ska vi på Avatar igen. Denna gång i 3D. Känns väl sådär att betala 150kr för en film som vi sett men eftersom vi sällan träffar sällskapet vi ska gå med kändes bara det värt att gå. Innan ska vi äta något gott, så jag är väldigt glad att Strepsil-en som jag precis tog verkligen fungerade för jag har knappt ätit något under hela dagen för att jag haft så ont.

Imorgon blir det kalas i Jakobsberg först och sen en tur till Kungsängen.

Inga kommentarer: