13 augusti 2009

Trötter

Usch.. hur skönt det än är att börja tidigt för att sen sluta tidigt.. vill jag gärna sova nu.. Helst vara ledig.. Vill inte jobba.. Vad skönt det skulle vara om jag kunde få vara ledig fram tills att skolan börjar.. Men... man måste tjäna lite pengar också..

Har varit uppe sen sex då sambon gick upp, efter att han åkt iväg tog jag en lång, riktigt varm dusch.. Skönt.

Igår var jag faktiskt lite duktig på min lediga dag, inte bara legat och latat mig. Jag tog en promenad runt lunch och tränade BodyPump på kvällen. Då kände jag faktiskt att benen var lite trötta efter några km löpning dagen innan och promenaden. Men jag bet ihop och körde på!

Idag blir det promenad, förhoppningsvis med Madde, beror på hur hennes barn mår. Hon skulle gå med mig i tisdags, men då hennes barn spytt hela natten ville jag inte träffa henne för att riskera att bli sjuk..

Och imorgon stänger jag butiken, skittrist. Får se om det blir promenad innan, borde springa, men vet att det inte funkar att springa på bara frukosten. Annars blir det BodyPump på lördag morgon, skönt att börja dagen med det, det kommer dock att bli mindre skönt att gå upp vid åtta efter att man stängt. speciellt en lördag men vad gör man inte för att bli lite snygg?? Haha..

Nu är det dags att gå och äta lite frukost, tror jag slår till med gröt :) Börjar jobba om en timme..

Inga kommentarer: