3 januari 2009

Välkommen 2009

Nyår är över, vi var på trerätters-middag hos goda vänner, och efter att frugan i huset åkt för att jobba, tillbringade vi tre kvällen mest framför Guitar Hero, men även Sean Whites snowboardspel, och Tiger Woods golfspel. Mycket trevligt, lugnt och mysigt.


Den mycket snygga klockan vi fick i julklapp, ÄLSKAR den, och den nya tv:n som jag köpte dagarna efter jul, för att ha i köket, men som inte funkar. Efter många byten av mottagare och nu med sladd genom hela lägenheten, är det nog tv:n som är knas.. Trist.. Mycket trist.. Men det ordnar sig nog..



Väntar på varmrätt.. Det var underbar Toast skagen till förrätt. GOTT!

Varmrätten. Inte varje dag man får grillat mitt i vintern. UNDERBART gott, en egen variant av black and white, lite fläskfilé och ytterfile med hassebackspotatis, tillsammans med rödvinssky och bea. Hmm... blir hungrig bara att tänka på det.

Till efterrätt fick vi fantastisk vanlijpannacotta med bärgele. Väldigt söt men god! (Glömde ta kort..)
Snowboard, riktigt svårt.. Speciellt när man tydligen har NOLL balans. Alla andra stod på tårna utan problem, när jag gjorde det vinglade jag som tusan..

Golf på G.


Mycket Guitar hero, mycket battle.
Koncentrerad.

Shots
GOTT NYTT ÅR!!
Fyrverkerier blir inte bra på bild..



Frukost. Gott, med ägg och rostat bröd.


Städning i den ursnygga outfiten, men köket såg ut som fan, och jag ville inte att stackars frugan skulle vakna till det.. (Jobbade natt och kom hem 8 på morgonen)


Inga kommentarer: